måndag 9 februari 2015

Inte direkt vita som snö



Jag tappade ju dessvärre de här vantarna innan jag ens hunnit blogga om dem, men jag måste säga att jag faktiskt förvånar mig själv med att fortfarande ha kvar de på bilden efter en veckas flitigt användande. 
Då jag (rent statistiskt) kommer att tappa även detta par bestämde jag mig för att endast använda garn som redan fanns hemma (utan att springa till garnaffären och komplettera). Små garnstumpar i Drops Eskimo, Naturgarn Soft, Milano och ett bouclégarn i lite varierande vita nyanser fick bilda dessa "slaskvita" virkvantar. 

*   *   *
Crocheted mittens.

4 kommentarer:

Catarina sa...

Jättefina!!!

frisky frog sa...

Snövita eller inte, fina är de i alla fall. =)
/kram

marremorr sa...

Så fint det blev med bouclékanten! Jättefina vantar!

Mmatilda sa...

Sån tur att du är så duktig på att göra nya vantar, så har du alltid några även om du tappar nån ibland!
Den pälslockiga kanten tycker jag också var jättefin, såna vill jag också göra!