torsdag 28 november 2013

Ordning och reda




Sakta men säkert börjar mina handarbetsrelaterade saker hitta tillbaka till sina familjer efter total oordning under två år hos den heltidsarbetande och halvtidsstuderande småbarnsmamman. För att göra städningen lite roligare (visserligen är det fest nog att hitta saker man inte hade någon aning om var de befann sig) har jag stickat - och virkat in glas- och konservburkar. Nu är det i alla fall ordning bland stickor, virknålar och saxar. Någorlunda.

*   *   *
Knitted and crocheted cover.

7 kommentarer:

Catarina sa...

Så fint!!! Vilken jättebra ide`att virka in glasburkar och konservburkar :)

Helena Högberg sa...

Väldigt fint! Supersmart!

Innestemmen sa...

Så fine de var!

Annas röda stol sa...

Fiffigt och snyggt!!! Ha det gott. Kram Anna

disa sa...

Oj, så otroligt mycket fint du har gjort sedan sist jag kikade in!! Helt underbara hantverk. Jag är så efter med bloggar nu......=)

Yarn-Madness sa...

Vad fint det ser ut, riktigt romantiskt! Jag borde också få ordnat upp bland handarbetsverktygen! :)

Pyssellycka sa...

Så snyggt!