torsdag 14 november 2013

E som i...



...Emilia eller elefant. 
Efter ett tag nöttes detta broderi bort från mitt iPhoneskal och jag påbörjade ett nytt som hann nötas bort innan det ens blev färdigt. Därför gjorde jag nu endast ett enkelt E (i moulinegarn) som inte tog så lång tid men ändå visar att det är min iPhone. Så får vi se vad jag hittar på nästa gång...
Elefanterna i detta inlägg är virkade applikationer (i Järbo Soft Cotton) som väntar på montering.
(Den flerfärgsstickade mössan som hamnade med på bild har min mamma gjort.)

*   *   *
An embroidered E as in my name Emilia and crocheted elephants.

4 kommentarer:

frisky frog sa...

Åååh, vilka söta elefanter!
/kram

Anonym sa...

Otroligt söta elefanter! Vill du ha hjälp att testvirka dem är det bara att säga till. Jag är liksom lite svag för just elefanter :-)
/Karolina

Emilia sa...

Karolina, du får gärna testvirka dem - kul!

Hedvig sa...

Mitt i-Phonebroderi har också nötts bort och skalet är inte längre vitt utan gult... Ska nog satsa på svart nästa gång!