lördag 3 november 2012

Virkvirvla




Just nu roar jag mig väldigt mycket med instagram under namnet "virkvirvla" och det händer att ett och annat virkat (eller på annat sätt skapat) alster hamnar där och sedan glöms av att blogga om. 

1.) Kasse i vaxduk med virkad ros med dubbla trådar alpacarestgarn.
2.) Virkad rosbrosch i rött bomullsrestgarn.
4.) Stickat "Latte"-underlägg i form av lila höstlov i ett ullrestgarn.
5.) Virkat reflexhjärta i reflexgarn blandat med vitt bomullsgarn.

6.) Virkad pumpa (i stil med de jag gjorde förra året) i ett orangeglittrigt bomullsrestgarn.
7.) Halloweendekoration virkad i vitt bomullsrestgarn.

*   *   *
I´m "virkvirvla" on instagram and here´s a sneak-a-peak.

12 kommentarer:

Zoo keeper sa...

Åh, supercool dödskalle! :-)))) Mönster? :-))

Innestemmen sa...

Å, så fine ting! =)

Ansibecki sa...

Snygga grejer! Jag gillar också namnet Virkvirvla :) Kram på dej

Denice sa...

Nu var jag tvungen att leta upp dig på instagram, har också fastnat totalt där. Åh vad mycket fint du har gjort. MIna virkade grejer blir sällan så där platta och fina, så det mesta stannar obloggat till slut.

riotyarn sa...

Jag förstår inte hur du hinner virka så mycket. Funderar på att göra sån pumpa som du gjort nästa år, nu är det lite sent.

Myggan sa...

Mitt lilla reflexhjärta dinglar så fint på min handväska. =)
Jag fattar heller inte hur du hinner med så mycket. Sköter maken allt hushållsarbete? ;)
/Anna

Lina sa...

Tack :) har tittat runt lite här hos dig och jag måste ha varit här förut för jag känner igen mig, och visst var du oxå på eventet i Habo? Känner igen dig med :) / Lina

Ullfull sa...

Så fint!/Kram

Emilia sa...

Införskaffande av diskmaskin = mer tid till att virka! ;)

Maria i Falkenberg sa...

Tack för senast!

Annika GW sa...

Ja,instagram är toppen! Kul och följa dig! / Greitzwik

Ozas Pysselverkstad sa...

Fina saker !