onsdag 28 december 2011

I paketen



I år blev jag faktiskt färdig med alla julklappar innan Tomten kom - jag slapp slå in klappar där innehållet fortfarande satt kvar på stickorna (fast stackaren som fyller år på juldagen fick två inslagna garnnystan och ett löfte om något färdigstickat inom en relativt snar framtid).
Överst: Stickade benvärmare med flätor i Alaska.
Nederst: Bandgrindvävt armband i Kampes 8/4 och Gütermanns guldsytråd med pärlor fick pryda en presentask.

* * *
Knitted and weaved Christmas Gifts.

7 kommentarer:

Lisa Amanius sa...

God Morgon!
Namnet på din blogg är klockren, särskilt när man behöver styrka.Tack vara alla mina projekt så kanske jag kan avsluta något idag.
Ha en fin dag!

Nina/littleperky sa...

Så snygga benvärmare, såna skulle jag gärna ha :-). Fint paket med, själva paketen är lika viktiga som innehållet!

od Andulky sa...

Älskar benvärmarna!!!

Maria sa...

Handgjorda gåvor är de finaste!

Lilla Anka sa...

Riktigt snygga benvärmare! Lyckans ost, den som fick dem! Nåt liknande måste jag få till!

Ulis sa...

Din variant med stickor eller garn är bättre än den min syster fick förra året. Välj ett projekt så stickar jag det till dig. Hon har valt, men jag har inte kommit igång än. Fy skäms på mig.

Innestemmen sa...

Så fine ting! Det armbåndet var bare herlig =)
Klem