fredag 15 april 2011

Lite mindre än vanligt

Jag brukar mest använda stora handväskor där så mycket som möjligt ryms, men blev lite sugen på att i vissa sammanhang slippa se ut som att jag är ute och reser.
Virkade en lite mindre variant, i Marks&Kattens ekologiska bomull, där plånbok, mobil, nycklar (och ev. någon liten spetsvirkning) ryms.
Ett plus i kanten (eller kanske lite för bra) är att den rent färgmässigt matchar mina skor.

* * *
I´ve crocheted a bag that goes along well with my shoes.

15 kommentarer:

Lia sa...

A very beautiful bag/purse you have made! I love the color and the upper pattern too.
greetings,
Lia

disa sa...

Super fin! =)

Ida sa...

Jätte söt, är det ditt egna mönster eller finns det tillgängligt någonstans kanske? :)

Emilia sa...

I: Det är mitt eget mönster!

myzpyz sa...

söt väska till söta du :)
kraMyz

Fiff sa...

Söt väska, o fina skor :-) Piffigt värre!

Frida Loppan sa...

Väldigt söt väska!

frisky frog sa...

Hur fin som helst!

LustigLinda sa...

ja det kan vara skönt att ha en mindre handväska ibland, så att man helt enkelt inte kan stoppa ner för mycket grejer :-) Den ser verkligen fin ut, är det ett enda stycke?

Mmatilda sa...

Visst måste man tvinga sig själv att inte gå med för mycket packning ständigt... En superfin liten väska!

Malin sa...

Verkligen jättesnygg väska! Kul att den matchar skorna så bra!

Nina/littleperky sa...

Så snygg och härlig färg. Garanterat snygg kombination tillsammans med skorna!

Lilla Anka sa...

Hej! Vad virksugen jag blev! Så mycket fint och kul du gör. Roligt att jag hittade din blogg!

NillaK sa...

Oh så söt!

Johanna sa...

Jättefin väska du virkat! Du är en sann inspiratör du!