lördag 7 augusti 2010

Inneboende

Min nya väska (som numer även den har fått en rund botten efter att jag insett att den för mig blir mer användbar då) har fått två matchande inneboende.
Till vänster: "TetraPaks"(tetraederformad)necessär i passande storlek för små stick- och virkprojekt (har tidigare gjort dessa i mindre format, men fick idén om att man kunde ha dem som projektspåsar av Frisky Frog som gjorde jätte-fina till oss deltagare på stickeventet i höstas.
Till höger: Liten börs med volangkant för pengar och kort.

7 kommentarer:

Pixi sa...

Jättefina o praktiska!!=)

Fiff sa...

Jättesöta!

Mia sa...

Vilka söta inneboende din väska har fått kul att allting matchar med varandra.

Nina/littleperky sa...

Snyggt väskset det blev. Dom är verkligen användbara dom där tetranecessärerna. Jag har själv en i min väska med en virkning i, samt en i badrummet med saker i. Dessutom är de superenkla att sy, så perfekta att göra då det snabbt behövs kompispresenter.

od Andulky sa...

Superfina!!!

LiaGovers sa...

Very nice to see the detail of the crocheted bands on the dark blue!
A fine result!

Vaktmästarn sa...

Kul att du vill vara med i min lilla utlottning.

Det var väldigt fint med den vita spetsen mot det mörkblå!

Kram, Outi