torsdag 8 juli 2010

Födelsedagsskjortan

Sonens födelsedagsskjorta.
Tyget är från ett påslakan från Lagerhaus.
Strl. ca 2 år.
Tack Poppylinda för denna award som skickas vidare till alla härliga bloggare i sommarvärmen! Känn er manade att berätta sju saker om er själva - här är mina senaste:
1. Jag frossar (alldeles för mycket) i säsongsrelaterad "föda", just nu jordgubbar och glass.
2. Jag samlar på alldeles för mycket saker, tänker alltid "det här kan man ju använda till...".
3. Jag mår som bäst i solen på sommaren och får nästan skuldkänslor om jag är inne vid fint väder.
4. Jag har tänkt skaffa gymkort i tio år.
5. Jag tror att jag är duktig på att städa och rensa i hemmet, men istället flyttar jag mest runt saker till andra användningsområden.
6. Jag har just nu 6 olika stick/virkprojekt på g...
7. ...och 17 påbörjade syprojekt.

10 kommentarer:

Frida Loppan sa...

Vilken fin skjorta! Härligt tyg.

Fiff sa...

Kul att få veta lite mer om dig! Och snygg skjorta. Önskar jag hade liite mer tålamod när jag syr... förresten, vilken grymt snygg bakgrund du har!

Knitarina sa...

Finfin skjorta!

riotyarn sa...

Ja, jättefint tyg du har hittat. Den där födelsedagsskjortan blev hur fin som helst. Hoppas du får dig en lagom sommardos nu när vädret är så fint!

Mia sa...

En så söt födelsedags skjorta och grattis till awarden. När jag läser om dig känns det som jag själv skrivit det allt stämmer på mig. Jag brukar ofta tänka att min blogg också borde heta Why keep to one project.

LiaGovers sa...

Just lovely: the design and the model!

frisky frog sa...

Det måste ha blivit en härlig födelsedag i en så fin skjorta. =)

od Andulky sa...

Underbar skjorta!!

skapa och inreda sa...

Blir så glad när jag ser dina bilder:)
Jättefin skjorta!
Ha det gott i sommarvärmen/Annika

disa sa...

Naaaaw, så söt han är! Och jätte fin skjorta. =)