onsdag 10 mars 2010

You are my sunshine


Jag har fått solskensawarder som jag nu tänkte ge vidare till några av alla bloggar som inspirerar mig. Så förutom till Humlan Hulda, Blomlådan och Skräddardotter som jag fått dessa av vill jag ge till:
Kinoko
Little Perky
Prettoflamingos
Lustig
Myggans surr
Frisky Frog
Saltaste bönan
Fröken RimmeThe sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire other in the blogworld.
The rules for accepting the award are:

1. Put the logo on your blog or withhin your post.

2. Pass the award to 12 bloggers.

3. Link your nominees within your post.

4. Let them know they recieved this award by commenting their blog.

5. Share the love and link to the person from whom you recieved this reward.

6 kommentarer:

prettoflamingos sa...

Men oj vad fint du gjort det för oss andra bloggare, så fint med bilderna! Tusen tack för awarden. Det värmer verkligen! /petra

Mia sa...

Åh tack snälla! Vad fint du har gjort med bilderna, vilket jobb. Kul att få det av dig som virkar och stickar så mycket fint.
Får jag fråga hur du gjort det, har du photoshop? Jag skulle också vilja sätta ihop flera bilder och text.
Jag önskar dig en trevlig solig dag.
Kram Mia

h/saltaste bönan sa...

Tusen tack! Min första award. Värmer som vårsolen!

Nina/littleperky sa...

Tack så hjärtligt för awarden! Lika roligt varje gång att få en award! Vilket jobb du gjort med bilderna.

Emilia sa...

M: Jag har "bara" använt Paint!

Myggan sa...

Tack snälla du!
Vilken fin bild gjort av mina bloggbilder. Nu inspirerar du mig att pröva lite mer photoshop än jag i vanliga fall gör.
/Anna