måndag 25 januari 2010

Award

Jag har fått en award av Little Perky och Kinoko - tack så mycket! Med awarden följer att jag ska berätta sju sanningar om mig själv:

1. Det är väl ingen hemlighet att jag har svårt att hålla mig till ett projekt. Att sticka, virka, sy, pyssla samt skriva musik och dikter håller mig igång.
2. Inte heller hymlar jag om att jag gillar att fika och gör det mycket och ofta, räknar till nio besökta caféer gångna veckan.
3. Jag är tokig i inredning men har även där svårt att hålla mig till ett projekt eller en stil (sjuttiotal/arvegods/orientalisk/secondhand/ikea/shabby chic) och känner att småbarnsåren inte är den lättaste tiden att hålla ett hem snyggt.
4. Jag är en väldigt trött person, kan somna lite överallt och kan räkna på en hand hela filmer jag sett utan att slockna.
5. Att shoppa kläder har länge tillhört ett av mina stora intressen, och även om min klädstil neutraliserats med åren är jag fortfarande svag för utsvängda byxor och Dr. Martens.
6. Jag älskar att läsa allt ifrån skönlitteratur i pocketformat till facklitteratur och tidskrifter om musik, föräldraskap, inredning m.m.
7. När jag var liten ville jag bli bagare och författare, jag blev musiklärare (och nu drömmer jag om att förtidspensionera mig).

Jag väljer att ge vidare awarden till alla underbart kreativa bloggare jag följer däribland Swedish Grandma för "uppmuntran, personlig stickakut och kreativt sällskap".

4 kommentarer:

Mia sa...

Tycker att du har så bra namn på din blogg för jag är likadan. Kenneth brukar fråga mig när jag börjar på något nytt om jag inte skall göra klart några av de tidigare först.

Du får ha en trevlig tisdag.

Maria sa...

Kul att läsa om dig! Känner igen mig i endel: Många projekt. Jag är alldeles för rastlös för att hålla mig till en sak. Provar på allt möjligt...Och jag har också alla möjliga stilar hemma, hur spretigt som helst. och så är jag trött och gillar Dr Martens.

od Andulky sa...

Kul att läsa om dig lite :-)! Ha en fin dag!

肉羹麵Jason sa...

cool!very creative!avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,情色