tisdag 8 december 2009

Mössens julafton


Virkade musöron.

9 kommentarer:

Myggan sa...

Till nån söt liten busunge förmodar jag.
/Anna

Mia sa...

Så söta musöron, är den virkad runt en stomme? Du är så duktig på att virka. Jag kämpar på med mina rutor och snöflingan som blev mer som en blomma.
Tänkte fråga om du fått mitt mail angående ett par torgvantar till kusinen.

Nina/littleperky sa...

Vilka fina musöron! Säkert mjuka och sköna att ha på sig också.

Maria i Falkenberg sa...

Är det födelsedagsutstyrseln? Ha en god födelsedag i morgon!

Thessan sa...

Å vad söta!

frisky frog sa...

Sötsöta! Ska ni ha julmöss hemma i år? =)
/Ha en skön kväll!

h/saltaste bönan sa...

Vilken kul idé. Coola!!

Drutten sa...

Vilken bra idé, jättefina! Min dotter var katt på en maskerad på dagis, med diadem med papp-öron. Det här var ju en mer hållbar idé. Kanske ska virka ett par kattöron till min kattälskare... Det läggs i att-göra-listan!

riotyarn sa...

Verkligen jättefin! Jag blir sugen på att göra en egen. God jul!