onsdag 26 augusti 2009

I väntan på tvättmaskinen

Ibland är det bara att inse att man inte kan rädda alla påbörjade projekt...eller? Från början var objektet ovan tänkt att bli en väska, sedan sommarens enorma picknickfilt (men så råkade jag använda en del av tänkta garn till annat) och slutligen ett filtat sittunderlag. Men det sistnämnda ville inte tvättmaskinen alls ställa upp på tvätt efter tvätt, så i väntan på denna ses den fjärde och kanske slutgiltiga versionen av min virkning: Minipläd (fast man vet aldrig...).
Garn: Till stor del min pappas växt- och svampfärgade ullgarn.

9 kommentarer:

Mockolini sa...

Men den är super härlig att titta på =)

Maria sa...

Vackert iallafall, vad det nu än blir...

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Vilka underbara färger. Nästan så man kan ha den på väggen som en tavla. Ja det hade jag nog haft.

jenny sa...

Superfin! Underbara färger!

Lina sa...

Det blir inte alltid som man tänkt, här härligt färgig och glad!
/Lina

Syserine sa...

helt underbar, och växtfärgade garner, det är jag sugen på att prova!

linéa sa...

Så fin och i underbara färger!
Jag har tittat runt här på din blogg och sett mycket fint.

Ha en trevlig dag.
:-)

Virkhörnan sa...

Tycker den är superfin och har härliga färger!

Soili sa...

Härliga färger...en sån där gladfilt.Vilken härlig inspirationsblogg du har.
Du hamnar på min favoritlista.