fredag 26 juni 2009

Nallevän

Jag har fått en sån här nalle av Hänt i Hörnebo (tack så mycket!) och ska nu skicka den vidare till elva bloggvänner!

Ni som får nallen (om jag fattat det hela rätt) skickar den vidare till elva bloggvänner + Hänt i Hörnebo. Det kanske verkar som ett kedjebrev (som jag inte är ett så stort fan av annars) men jag ser det som ett "blogg-award" till de bloggar jag gillar och besöker ofta och vitsen är att skapa nya bloggvänner vilket ju är väldigt roligt (men ni som får nallen av mig - känn ingen press)! Här är mina: Od Andulky, stichordie, Jag blommar, Clara stickar, Josefinaste, ÄIA Gart, Moster Maska & Syster Pyssel, Magda, Annas Alster, Ullebo, Stickat och vrickat samt Viktoria.

5 kommentarer:

Moster Maska sa...

Ja men vad roligt! Jag skall försöka skicka vidare i helgen!
Hoppas du får en skön dag!

StitchOrDie sa...

tack så mycket, vad glad jag blir!

anna sa...

Tack så jättemycket! Blev jätteglad :-)! Trevlig helg!

Maria sa...

Tack för nallen! Du gör mig glad!

Clara som stickar sa...

Tack! Jag blev glad.